Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАндрєєва, Ярослава
dc.date.accessioned2022-07-07T09:53:41Z
dc.date.available2022-07-07T09:53:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationАндрєєва Я.Ф. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2022. С.252-282. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1y9JM_YupCQZpqnjWDF4WuC4XlsYF1vqq?usp=sharing; https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/4181uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-000-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4589
dc.description.abstractПрофесійний розвиток особистості розуміється науковцями і пра ктиками в галузі психології як неперервний, динамічний процес, який детермінується внутрішньою активністю особистості. У цьому процесі природно виникають внутрішньоособистісні суперечності, провідни ми серед яких є суперечності між особистісними особливостями, яко стями особистості й об’єктивними вимогами професійної діяльності. Зіткнення названих суперечностей призводить до виникнення конфлі ктів і низки професійно-особистісних криз. Початок професійного становлення особистості – найважливіший етап освоєння професії – відбувається у навчальному закладі, у якому починається професійне формування спеціаліста. Психологи визначають специфічні особиво сті саме цього періоду, а саме: нерідко у процесі професійного на вчання особистість переживає кризу iдентичностi, що стає основою її конфлiктностi. Чергування стабільних і критичних періодів взаємодії спеціаліста з професією та проходження ним професійної кризи не обхідні для переходу особистості на наступну стадію її професійного розвитку. Однак ступінь прояву, специфічний характер перебігу та наслідки переживання та проживання кризи мають відмітні варіації.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.publisherЧернівецький національний Університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізація, криза професійного становлення, професійне самовизначенняuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу