• МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС 

      Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бабух, Ілона Борисівна; Бурдяк, Олег Мирославович; Вардеванян, Вардан Альбертович; Венгер, Євгеній Іванович; Гавриш, Ірина Іванівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Романюк, Надія Василівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023-07-09)
      Робочий зошит до навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів» містить практичні завдання, що охоплюють ключові аспекти маркетингу: основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи ...