ТРЕНІНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ: ДОСВІД ТА УСПІХИ
Abstract
Актуальність дослідження пояснюється відчутною професійною неготовністю, психологічною
невпевненістю майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, що й створює
вагому психологічну перешкоду на шляху встановлення педагогом контакту з дитиною з ООП [1].
Інклюзивна освіта, загалом, та інклюзивне навчання, зокрема, не зможуть бути успішно
впровадженими, якщо педагогами не будуть осмислені переваги інклюзії, чи бракуватиме
сформованих загальних та спеціальних компетентностей щодо труднощів та рівнів підтримки учнів
інклюзивного класу.
Так, з метою якісної професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи
в умовах інклюзії ми рекомендуємо залучати студентів до тренінгової діяльності. Зокрема, тренінг
(англ. Training) – це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових
навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з метою ефективнішого
використання набутих знань і навичок в одному виді діяльності або в певній галузі