Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана Євгенівна
dc.contributor.authorСавчук, Ольга
dc.date.accessioned2022-11-07T20:05:28Z
dc.date.available2022-11-07T20:05:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationОльга Савчук, доц.Оксана Гордійчук. Тренінгова діяльність у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії: досвід та успіхи. Волинська весна: перші паростки науки: збірник матеріалів VІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції з нагоди 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (25 березня 2022 року КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / упоряд. С. Марчук, І. Ковальчук. Луцьк: ФОП Мажула Ю. М., 2022. С.87-290.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5076
dc.description.abstractАктуальність дослідження пояснюється відчутною професійною неготовністю, психологічною невпевненістю майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, що й створює вагому психологічну перешкоду на шляху встановлення педагогом контакту з дитиною з ООП [1]. Інклюзивна освіта, загалом, та інклюзивне навчання, зокрема, не зможуть бути успішно впровадженими, якщо педагогами не будуть осмислені переваги інклюзії, чи бракуватиме сформованих загальних та спеціальних компетентностей щодо труднощів та рівнів підтримки учнів інклюзивного класу. Так, з метою якісної професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії ми рекомендуємо залучати студентів до тренінгової діяльності. Зокрема, тренінг (англ. Training) – це запланований процес модифікації (зміни) відношення, знання чи поведінкових навичок того, хто навчається, через набуття навчального досвіду з метою ефективнішого використання набутих знань і навичок в одному виді діяльності або в певній галузіuk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectтренінгова діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівuk_UA
dc.titleТРЕНІНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ: ДОСВІД ТА УСПІХИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу