Показати скорочений опис матеріалу
ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ CHARACTERISTICS OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF A VALUE ATTITUDE TO NATURE IN JUNIOR SCHOOLCHILDREN
dc.contributor.author | Шевчук, Кристина | |
dc.contributor.author | Тирон, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T20:18:43Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T20:18:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шевчук К.Д., Тирон О.О. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ / Науковий журнал "Інноваційна педагогіка". Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Випуск 48, Том 2, 2022, С. 215-218 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5079 | |
dc.description.abstract | Наукове дослідження присвячене питанням ціннісного ставлення до природи, екологічній освіті та вихованню. Актуальність теми визначається процесами, які відбуваються в сучасному світі, і зумовлена існуючими у світі екологічними проблемами. Питання про взаємини людини і природи є одним з найважливіших, а екологічна освіта – одним з провідних напрямків освіти. Формування екологічної компетентності визначається одним із пріоритетних завдань Нової української школи. У статті обґрунтовано значення формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Описано важливість виховання у дітей молодшого шкільного віку екологічних цінностей. Проведено теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури, що дало змогу розкрити стан розробки проблеми дослідження та дослідити теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до природи у дітей. У статті розкривається сутність таких понять як умова, педагогічні умови та ціннісне ставлення до природи. Визначенні різні підходи щодо тлумачення поняття «педагогічні умови». Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Запропоновані також найвагоміші педагогічні умови формування ціннісного ставлення до навколишнього середовища. Окресленні основні принципи організації взаємодії дитини з природою. Висновки і рекомендації щодо педагогічних умов формування ціннісного ставлення до природи служать вдосконаленню роботи з молодшими школярами над виробленням даної риси. Комплекс використаних методологічних підходів дозволяє розглядати досліджувану проблему з урахуванням соціального, професійного і педагогічного аспектів. Положення зазначеного дослідження допоможуть вчителям початкових класів глибше усвідомити необхідність формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випукс 48;том 2 | |
dc.subject | умови, педагогічні умови, екологічна освіта, цінності, ціннісне ставлення, ціннісне ставлення до природи | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ CHARACTERISTICS OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF A VALUE ATTITUDE TO NATURE IN JUNIOR SCHOOLCHILDREN | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету