Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевчук, Кристина
dc.contributor.authorТирон, Оксана
dc.date.accessioned2022-11-07T20:18:43Z
dc.date.available2022-11-07T20:18:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationШевчук К.Д., Тирон О.О. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ / Науковий журнал "Інноваційна педагогіка". Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Випуск 48, Том 2, 2022, С. 215-218uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5079
dc.description.abstractНаукове дослідження присвячене питанням ціннісного ставлення до природи, екологічній освіті та вихованню. Актуальність теми визначається процесами, які відбуваються в сучасному світі, і зумовлена існуючими у світі екологічними проблемами. Питання про взаємини людини і природи є одним з найважливіших, а екологічна освіта – одним з провідних напрямків освіти. Формування екологічної компетентності визначається одним із пріоритетних завдань Нової української школи. У статті обґрунтовано значення формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Описано важливість виховання у дітей молодшого шкільного віку екологічних цінностей. Проведено теоретичний аналіз науково-педагогічної літератури, що дало змогу розкрити стан розробки проблеми дослідження та дослідити теоретичні засади виховання ціннісного ставлення до природи у дітей. У статті розкривається сутність таких понять як умова, педагогічні умови та ціннісне ставлення до природи. Визначенні різні підходи щодо тлумачення поняття «педагогічні умови». Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи. Запропоновані також найвагоміші педагогічні умови формування ціннісного ставлення до навколишнього середовища. Окресленні основні принципи організації взаємодії дитини з природою. Висновки і рекомендації щодо педагогічних умов формування ціннісного ставлення до природи служать вдосконаленню роботи з молодшими школярами над виробленням даної риси. Комплекс використаних методологічних підходів дозволяє розглядати досліджувану проблему з урахуванням соціального, професійного і педагогічного аспектів. Положення зазначеного дослідження допоможуть вчителям початкових класів глибше усвідомити необхідність формування у молодших школярів ціннісного ставлення до природи.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипукс 48;том 2
dc.subjectумови, педагогічні умови, екологічна освіта, цінності, ціннісне ставлення, ціннісне ставлення до природиuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ CHARACTERISTICS OF PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF A VALUE ATTITUDE TO NATURE IN JUNIOR SCHOOLCHILDRENuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу