Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі.
Дата
2022Автор
Гордійчук, Оксана Євгенівна
Катеринюк, Христина
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
спричинена тим, що перед сучасною школою постає проблема не
просто підготувати учнів до майбутньої самостійної трудової
діяльності, озброїти їх окремими знаннями та вміннями, а
значною мірою забезпечити гармонійний розвиток особистості,
підготувати до самоосвіти та саморозвитку. Тому на допомогу
дитині приходять дорослі, які можуть надати різноманітну
підтримку, в силу своєї соціальної, професійної компетентності.
Ця необхідність психологічної та педагогічної підтримки у
розвитку дітей всіх категорій і в різних типах закладів освіти
призвела до появи такого терміну, як «психолого-педагогічний
супровід».