dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана Євгенівна | |
dc.contributor.author | Катеринюк, Христина | |
dc.date.accessioned | 2022-11-15T11:49:39Z | |
dc.date.available | 2022-11-15T11:49:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук Оксана, Катеринюк Христина. Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі. Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 51-55. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-966-423-737-3 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491 | |
dc.description.abstract | Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
спричинена тим, що перед сучасною школою постає проблема не
просто підготувати учнів до майбутньої самостійної трудової
діяльності, озброїти їх окремими знаннями та вміннями, а
значною мірою забезпечити гармонійний розвиток особистості,
підготувати до самоосвіти та саморозвитку. Тому на допомогу
дитині приходять дорослі, які можуть надати різноманітну
підтримку, в силу своєї соціальної, професійної компетентності.
Ця необхідність психологічної та педагогічної підтримки у
розвитку дітей всіх категорій і в різних типах закладів освіти
призвела до появи такого терміну, як «психолого-педагогічний
супровід». | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | супровід | uk_UA |
dc.subject | підтримка | uk_UA |
dc.subject | психологопедагогічний супровід | uk_UA |
dc.title | Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |