Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана Євгенівна
dc.contributor.authorКатеринюк, Христина
dc.date.accessioned2022-11-15T11:49:39Z
dc.date.available2022-11-15T11:49:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГордійчук Оксана, Катеринюк Христина. Значення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі. Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 51-55.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-423-737-3
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491
dc.description.abstractАктуальність окресленої науково-практичної проблеми спричинена тим, що перед сучасною школою постає проблема не просто підготувати учнів до майбутньої самостійної трудової діяльності, озброїти їх окремими знаннями та вміннями, а значною мірою забезпечити гармонійний розвиток особистості, підготувати до самоосвіти та саморозвитку. Тому на допомогу дитині приходять дорослі, які можуть надати різноманітну підтримку, в силу своєї соціальної, професійної компетентності. Ця необхідність психологічної та педагогічної підтримки у розвитку дітей всіх категорій і в різних типах закладів освіти призвела до появи такого терміну, як «психолого-педагогічний супровід».uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсупровідuk_UA
dc.subjectпідтримкаuk_UA
dc.subjectпсихологопедагогічний супровідuk_UA
dc.titleЗначення психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивних класів у вітчизняній та зарубіжній літературі.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу