• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ГАСТРОНОМІЧНОГО БІЗНЕСУ, РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ ІЗ ВРАХУВАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ

Thumbnail
View/Open
тези (1.352Mb)
Date
2022
Author
Підгірна, Валентина Никифорівна
Філіпчук / Filipchuk, Наталія / Natalia
Metadata
Show full item record
Abstract
На сьогодні, туризм став невід’ємною частиною життя людей, адже щодня тисячі людей здійснюють різноманітні подорожі, як наслідок гастрономічний туризм стає все більш популярним серед туристів. Також, гастротуризм має вагоме значення для економіки країни, оскільки може сприяти надходженню фінансових ресурсів до бюджетів різних рівнів. Однак спалах хвороби коронавірусу COVID-19 по всьому світу переформував міжнародні тенденції розвитку ринку гастрономічного туризму. Над вивченнями базових аспектів розвитку гастрономічного туризму, працювали вітчизняні науковці та дослідники, це зокрема: Г.Вишневськa, В. Постова, І.Кoмaрніцький, В. Кoрнілова, , Т. Куклінa, Г.Фесенко. Гастрономічний туризм – це подорож по різних країнах для знайомства з особливостями місцевої кухні, різноманітними кулінарними традиціями, з метою відвідати унікальні для приїжджої людини страви або продукти [1].
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5703
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV