Показати скорочений опис матеріалу
Innovative methods for teaching reading in preschool theory and practice
dc.contributor.author | Zhurat, Yuliya | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T20:32:28Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T20:32:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-965554-2-7 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6073 | |
dc.description.abstract | В сучасних умовах переорієнтації змісту освіти на забезпечення самовизначення особистості, створенні умов для самореалізації, привертає увагу той факт, що для розвитку суспільства потрібні по сучасному освічені, духовно-моральні, винахідливі та ініціативні люди, які зможуть самостійно приймати рішення в ситуації вибору, прогнозуючи їх можливі наслідки, що відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю. А це напряму залежить від педагогів та батьків дошкільників. Очевидно, що виведення української освіти на певний рівень освіти розвинутих країн світу можливо лише за умов відходу від авторитарної і традиційної педагогіки. Тому впровадженням інноваційних педагогічних технологій зумовлена зараз увага більшості педагогів, методистів. Сучасними новаціями захоплений увесь педагогічний світ: їх придумують, вивчають і користуються, враховуючи пріоритетний напрямок сучасної освіти на розвиток самої дитини, «навчання її навчатися, навчання працювати, навчання співіснувати, навчання жити» | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Publishing House of University of Technology | uk_UA |
dc.subject | інновації, методика, навчання, читання | uk_UA |
dc.title | Innovative methods for teaching reading in preschool theory and practice | uk_UA |
dc.title.alternative | ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЛЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету