Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorZhurat, Yuliya
dc.date.accessioned2022-11-22T20:32:28Z
dc.date.available2022-11-22T20:32:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-83-965554-2-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6073
dc.description.abstractВ сучасних умовах переорієнтації змісту освіти на забезпечення самовизначення особистості, створенні умов для самореалізації, привертає увагу той факт, що для розвитку суспільства потрібні по сучасному освічені, духовно-моральні, винахідливі та ініціативні люди, які зможуть самостійно приймати рішення в ситуації вибору, прогнозуючи їх можливі наслідки, що відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю. А це напряму залежить від педагогів та батьків дошкільників. Очевидно, що виведення української освіти на певний рівень освіти розвинутих країн світу можливо лише за умов відходу від авторитарної і традиційної педагогіки. Тому впровадженням інноваційних педагогічних технологій зумовлена зараз увага більшості педагогів, методистів. Сучасними новаціями захоплений увесь педагогічний світ: їх придумують, вивчають і користуються, враховуючи пріоритетний напрямок сучасної освіти на розвиток самої дитини, «навчання її навчатися, навчання працювати, навчання співіснувати, навчання жити»uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPublishing House of University of Technologyuk_UA
dc.subjectінновації, методика, навчання, читанняuk_UA
dc.titleInnovative methods for teaching reading in preschool theory and practiceuk_UA
dc.title.alternativeІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЛЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу