Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМафтин, Лариса Василівна
dc.date.accessioned2022-11-23T08:20:54Z
dc.date.available2022-11-23T08:20:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationМафтин, Лариса. Виховні ідеали української етнопедагогіки та їх роль в освітньому середовищі НУШ. Педагогічний поступ: збірник матеріалів ІX Всеукраїнської науково- практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: теорія та практика» (Луцьк, 17-18 листопада 2022 р.) / За заг. ред. проф. Пріми Р. М. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2022. 186 с. С.99-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6100
dc.description.abstractЦіннісна парадигма української етнопедагогіки відіграє важливу роль в оновленні освітнього середовища сучасної школи (просторово-предметне оточення, програми, засоби навчання), оскільки розширює культурний освітній простір, насичує зміст освіти етнічними елементами, конкретизує пріоритети виховання, сприяючи вільному розвитку творчої, національно усвідомленої особистості.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectукраїнська етнопедагогікаuk_UA
dc.subjectвиховні ідеалиuk_UA
dc.subjectНУШuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA
dc.titleВИХОВНІ ІДЕАЛИ УКРАЇНСЬКОЇ ЕТНОПЕДАГОГІКИ ТА ЇХ РОЛЬ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу