Show simple item record

dc.contributor.authorПерепелюк, Інна
dc.contributor.authorОлійник, Марія Іванівна
dc.date.accessioned2022-11-23T09:17:05Z
dc.date.available2022-11-23T09:17:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6110
dc.description.abstractСучасна освіта в Україні в наш час продовжує проходити етап перетворення та формування нової та незвичної для класичної системи оцінювання знань, умінь та навичок студентів. Переймаючи загальноєвропейський досвід, відбувається перетворення всієї системи вищої освіти, оновлюються навчальні плани, здійснюється перепідготовка викладачів, вносяться зміни в навчальне навантаження, переглядється перелік дисциплін, що викладаються в університетах на тих чи інших спеціальностях тощо. Інтенсивними комплексними системами змінюються формальні, спрощені методи діагностики знань, які водночас забезпечують і об’єктивність оцінювання навчальних досягнень студентів, і їх мотивацію до плідної роботи упродовж усього періоду навчання.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPublishing House of University of Technology, Katowiceuk_UA
dc.subjectосвіта, вища освіта, критерії оцінюванняuk_UA
dc.titleРівні та критерії оцінювання якості знань в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти.uk_UA
dc.title.alternativeLEVELS AND CRITERIA FOR ASSESSING THE QUALITY OF KNOWLEDGE IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MODERN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record