Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРудницька-Юрійчук, Ірина Романівна
dc.date.accessioned2022-11-23T20:42:50Z
dc.date.available2022-11-23T20:42:50Z
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.citationРудницька-Юрійчук І.Р. Марія Пастернакова – педагог, вихователь дошкілля в українській діаспорі Канади. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). Вип. № 5 (5). Київ, 2021. С.554-562.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4952
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6169
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку України, в умовах докорінних соціально-економічних трансформацій та глобалізації міжнародного освітнього простору кардинальних змін зазнає й вітчизняна система освіти.Основи її становлення закладаються в системі дошкільної освіти, діяльність якої повинна відповідати вимогам держави й суспільства, соціально-культурним потребам сім’ї щодо виховання дітей дошкільного віку, створювати комфортне середовище для їхнього гармонійного всебічного розвитку, вироблення життєво важливих компетентностей.Перспективні напрями розвитку і шляхи вдосконалення дошкільної освіти в Україні визначено в законах України «Про освіту» (2017) та «Про дошкільну освіту» (2001), Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті (2002), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (2015), «Базовому компоненті дошкільної освіти» (2021) та інших законодавчих і нормативно-правових документах. Вирішення окреслених у них завдань можливе за умови ґрунтовного вивчення і творчого використання ідей і досвіду, накопиченого закладами дошкільної освіти України в різні історичні періоди, а також за її межами, зокрема у Канаді, де проживає понад 11,3% закордонних українців і, найголовніше, діють найдавніші і найпотужніші українські діаспори з розгалуженою системою національної освіти й виховання підростаючих поколінь. Необхідно враховувати й те, що зарубіжні українці сьогодні є важливим інтелектуальним, демографічним, етносоціокультурним та інформаційним ресурсом нашої держави й ефективним чинником творенняїї позитивного іміджу у світовому часопросторі.Теоретико-методичні засади української дошкільної освіти і виховання в Канаді складають ідеї, положення і рекомендації, викладені в працях Горохович, 1992; Жарського, 1965; Климишин, 1969; Лещишин, 1980; Мацьківа, 1966; Мончак, 1965; Назарка, 1961; Пеленської, 1966; Петрів, 1965; ЧумакаР., & ЧумакаЯ., 1977; інших педагогів, учених, виховників, громадських діячів української діаспори у цій країні.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherгромадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 5(5)
dc.subjectвиховання, діаспора, діти дошкільного віку, методичні рекомендації,українське дошкілляuk_UA
dc.titleМАРІЯ ПАСТЕРНАКОВА –ПЕДАГОГ, ВИХОВАТЕЛЬ ДОШКІЛЛЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ДІАСПОРІ КАНАДИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу