Show simple item record

dc.contributor.authorВасилик, Любов Євгенівна
dc.date.accessioned2022-11-28T11:46:45Z
dc.date.available2022-11-28T11:46:45Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6208
dc.description.abstractЗМІ Буковини подавали об’єктивну картину того, що відбувалося в державі та на місці з 24 лютого. У тилу вони стали міцним фундаментом в інформаційній війні. Провідною темою друкованих видань на 90% стала війна. Власне подіям на фронті було присвячено 33% всіх матеріалів, у яких показували ситуацію на передовій. На першому плані висвітлення ходу бойових дій, героїзму захисників України, а також життя цивільного населення в умовах війни, передусім вимушених переселенців, та волонтерської допомоги армії та людям. Контент газет став набагато якісніший, адже ще недавно фіксовані майже 30% розважальних матеріалів (інше) поступилися гострим щоденним проблемам. Такого контенту на цей раз зафіксовано лише 2%. А «джинса», з якою не раз стикалися медіаексперти під час моніторингів, практично зникла. Сайти стали головним оперативним джерелом інформації, в т.ч. місцевої. Тут, як і в газетах, переважала тема бойових подій – 43%. За нею досить активно висвітлювалося все, пов’язане з переселенцями та постраждалими від війни – 29%. Всі публікації пронизані повагою до читача, ненавистю до агресора, підтримкою жертв війни та вірою в Україну, народ, захисників, владу, яка припинила чвари на фоні спільної небезпеки.uk_UA
dc.description.sponsorshipІнститут демократії імені Пилипа Орликаuk_UA
dc.publisherhttps://idpo.org.ua/reports/4554-zvit-monitoringu-za-lyutij-berezen-2022-roku-chernivecka-oblast.htmluk_UA
dc.subjectмоніторинг, стандарти медіа, контентuk_UA
dc.titleЗвіт моніторингу за лютий-березень 2022 року – Чернівецька областьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record