Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до застосування ресурсу learningapps.org у професійній діяльності
Abstract
У статті описано описати модель професійної підготовки майбутніх
вихователів до застосування ресурсу learningapps.org в освітньому процесі з
дітьми дошкільного віку, яка за нашим переконанням уміщує кілька
компонентів: мета моделювання, об'єкт моделювання, власне моделі. Власне
модель розроблялась як сукупність певних блоків, компонентів та відповідного
змістового наповнення до них. Модель містить такі структурні блоки:
цільовий, змістово-діяльнісний і результативний. Цільовий блок охоплює мету
та завдання підготовки вихователів до професійної діяльності. Змістово-
діяльнісний (виконавчий) блок моделі побудований відповідно до певних
принципів. Результативний блок моделі підготовки майбутніх вихователів до
застосування ресурсу learningapps.org описує очікуваний результат. Відповідно
до означеного, підготовка майбутніх вихователів до застосування ресурсу
learningapps.org, на наш погляд, повинна здійснюватися протягом усього
періоду навчання у вищій школі.