Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкач, Євген Вікторович
dc.contributor.authorНікіфоров, Петро
dc.contributor.authorГрешко, Роман
dc.contributor.authorБак, Наталія
dc.contributor.authorХарабара, Віолета
dc.contributor.authorТкачук, Ірина
dc.contributor.authorЛопатинський, Юрій
dc.contributor.authorВодянка, Любов
dc.contributor.authorКифяк, Вікторія
dc.contributor.authorКіндзерський, Віталій
dc.contributor.authorКравчук, Ірина
dc.contributor.authorГалушка, Зоя
dc.contributor.authorПоченчук, Галина
dc.contributor.authorЗаволічна, Тетяна
dc.contributor.authorЛусте, Олена
dc.contributor.authorБурдяк, Олег
dc.contributor.authorВардеванян, Вардан
dc.contributor.authorВенгер, Євген
dc.contributor.authorКлипач, Андрій
dc.contributor.authorБілоскурський, Руслан
dc.contributor.authorВінничук, Ігор
dc.contributor.authorМихайлина, Діана
dc.contributor.authorКосташ, Тетяна
dc.contributor.authorБілоскурська, Олена
dc.contributor.authorІвасюк, Галина
dc.contributor.authorГрохолінська, Ірина
dc.contributor.authorЄремія, Ганна
dc.contributor.authorПаламарюк, Марія
dc.date.accessioned2023-02-09T08:40:30Z
dc.date.available2023-02-09T08:40:30Z
dc.date.issued2023-02-07
dc.identifier.citationОрганізація власного бізнесу: навч. посіб.: за ред. к.е.н., доц. Є.В. Ткача. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю.Федьковича. 2023. 264 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-764-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6555
dc.description.abstractНавчально-інкубаційна програма «Як організувати власний бізнес» Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального та інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу в економіці держави; пояснює інституційне середовище, елементи ринкової інфраструктури та чинники, які впливають на розвиток підприємництва; аналізує алгоритми започаткування власного бізнесу, методики пошуку і вибору бізнес-ідей; поняття стратегування, лідерства, менеджменту, тимбілдингу, HR- технологій, бізнес-моделі і бізнес-планування, маркетингу та брендинга у світі стартапів; особливості оціннки ризиків, правовові аспекти та оподаткування малого бізнесу, показує джерела фінансування малих підприємств, особливості і принципи презентацій бізнес ідей та стартапів. Для студентів, аспірантів, викладачів економічного та фінансового напрямку та всіх тих, хто цікавиться проблематикою організації власного бізнесу в сучасних умовах.uk_UA
dc.description.sponsorshipфінансів і кредитуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectвласний бізнесuk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectбізнес модельuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбізнес-планuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectтимбілдингuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectінституціїuk_UA
dc.subjectбізнес-ідеяuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу