Соціально-психологічні особливості інтернет-залежності в осіб старшого шкільного віку
Abstract
Проведено теоретичний аналіз, проаналізовано позитивні та негативні сторони технічного прогресу, виникнення інтернет–залежності, діагностика захворювання та ставлення до проблеми у різних країнах світу. Визначено поняття “адикція”, “інтернет–адикція”, як вид нехімічної залежності, який характеризується, як психічно–поведінковий розлад, що виражається в нав’язливому бажанні постійно перебувати в режимі онлайн, що, як наслідок, викликає порушення нормального процесу життєдіяльності, а неможливість перебування в такому режимі призводить до змін емоційного стану і сприяє негативним змінам в різних сферах особистості та порівняно з іншими схожими видами технічних залежностей. Проаналізовано наслідки інтернет–залежності, позитивний та негативний вплив на старших щколярів, зокрема фізичні та психологічні наслідки.
Проаналізовано отримані результати за методиками дослідження, встановлено кореляційні зв’язки та інтерпретовано отримані результати. Також опрацьовано методи корекції та профілактики інтернет–залежності.