• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Соціально-психологічні особливості інтернет-залежності в осіб старшого шкільного віку

Thumbnail
View/Open
Проведено теоретичний аналіз, проаналізовано позитивні та негативні сторони технічного прогресу, виникнення інтернет–залежності, діагностика захворювання та ставлення до проблеми у різних країнах світу. Визначено поняття “адикція”, “інтернет–адикція”, як вид нехімічної залежності, який характеризується, як психічно–поведінковий розлад, що виражається в нав’язливому бажанні постійно перебувати в режимі онлайн, що, як наслідок, викликає порушення нормального процесу життєдіяльності, а неможливість перебування в такому режимі призводить до змін емоційного стану і сприяє негативним змінам в різних сферах особистості та порівняно з іншими схожими видами технічних залежностей. Проаналізовано наслідки інтернет–залежності, позитивний та негативний вплив на старших щколярів, зокрема фізичні та психологічні наслідки. Проаналізовано отримані результати за методиками дослідження, встановлено кореляційні зв’язки та інтерпретовано отримані результати. Також опрацьовано методи корекції та профілактики інтернет–залежності. (1.978Mb)
Date
2022
Author
Гаврилюк, Уляна Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Проведено теоретичний аналіз, проаналізовано позитивні та негативні сторони технічного прогресу, виникнення інтернет–залежності, діагностика захворювання та ставлення до проблеми у різних країнах світу. Визначено поняття “адикція”, “інтернет–адикція”, як вид нехімічної залежності, який характеризується, як психічно–поведінковий розлад, що виражається в нав’язливому бажанні постійно перебувати в режимі онлайн, що, як наслідок, викликає порушення нормального процесу життєдіяльності, а неможливість перебування в такому режимі призводить до змін емоційного стану і сприяє негативним змінам в різних сферах особистості та порівняно з іншими схожими видами технічних залежностей. Проаналізовано наслідки інтернет–залежності, позитивний та негативний вплив на старших щколярів, зокрема фізичні та психологічні наслідки. Проаналізовано отримані результати за методиками дослідження, встановлено кореляційні зв’язки та інтерпретовано отримані результати. Також опрацьовано методи корекції та профілактики інтернет–залежності.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6574
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV