Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСажина, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned2023-04-18T10:54:23Z
dc.date.available2023-04-18T10:54:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСажина А. Креативні параметри успішної реклами в контексті культури. Література: маркери успіху : матеріали XVIII Міжнародної літературознавчої онлайн-конференції, 25 листопада 2022 р. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2022. С.90-94.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-748-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6842
dc.description.abstractРекламний текст сьогодні – невід’ємна частина щоденного буття людини. Успіх реклами є основною умовою і метою рекламної кампанії. Найважливішим елементом ефективності (успішності) реклами виступає т.зв. «креатив». Якщо «ефективність» позначає прагматичну успішність реклами, то «креативність», свідчачи передусім про гедоністичну, ігрову, естетичну функції, показує успіх рекламного тексту в значенні мистецького твору. Загалом, аналізуючи «успішну рекламу», маємо на увазі не контрапункт понять «ефективність» / «креативність», а синтез цих двох виокремлених іпостасей тексту.uk_UA
dc.description.sponsorshipЗарубіжної літератури та теорії літературиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectкреативuk_UA
dc.subjectреципієнтuk_UA
dc.titleКреативні параметри успішної реклами у контексті культуриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу