Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯремчук, Сергій Степанович
dc.contributor.authorСухорукова, Ольга Аркадіївна
dc.contributor.authorМалишенко, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned2023-05-09T11:35:48Z
dc.date.available2023-05-09T11:35:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЯремчук, С. С., Сухорукова, О. А., & Малишенко, Л. О. (2023). Інноваційний менеджмент у міжнародному бізнесі. Академічні візії, (16). DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7670643uk_UA
dc.identifier.issn2786-586X
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6900
dc.description.abstractУ статті досліджується сутність інноваційного менеджменту, відзначено, що інноваційний менеджмент характеризується постановкою цілей і вибором стратегії та чотирма етапами циклу: планування, визначення умов і організації, впровадження, управління. На кожному етапі циклу вирішуються конкретні завдання. Висвітлено, найвищий показник має розвиток технологій, найгірше всього показник привабливості ринку, це в першу чергу пов’язано з широкомасштабним вторгненням з боку рф та веденням військових дій в Україні, що заважає інвесторам залучати кошти до країни. Досліджено практику провідних компаній в контексті інноваційного менеджменту та висвітлено переваги впровадження інновацій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.titleІнноваційний менеджмент у міжнародному бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeInnovative management in international businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу