Наукові праці: Recent submissions
Now showing items 721-740 of 1226
-
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості територій
(Регіональна економіка, 2016)Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо ... -
Теоретичні аспекти інвестиційної привабливості регіону: маркетинговий підхід
(Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць., 2016)На сьогодні немає чітко визначеного поняття інвестиційної привабливості як обєкту маркетингового впливу, не систематизовані чинники формування, розвитку, зміни, модифікації, збереження, використання, зниження, інвестиційної ... -
Взаємозв'язок стійкості розвитку суб'єктів інноваційного підприємництва з їх конкурентоспроможністю
(Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство, 2020)В статті досліджено взаємозв’язок «стійкості» та «конкурентоспроможності» розвитку інноваційного підприємництва. Розкрито поняття «стратегічна стійкість». Охарактеризовано сфери, стабільність в яких і утворює поняття ... -
ОСНОВНІ АСПЕКТИ СТІЙКОСТІ РОЗВИТКУ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ СУБ'ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
(Підприємництво та інновації, 2020)Автор зазначає, що стійкий розвиток і достатній рівень конкурентоспроможності суб'єктів інноваційного підприємництва не може бути досягнутий без створення особливих інституціональних умов, і одним з таких обов'язкових умов ... -
Implementation of partnership marketing concept in corss-border cooprration programs of Bukovyna cross-border area
(Ecoforum, 2017)It considered the composition of scientific theories of territorial marketing, which includes situational and strategic vision. It proposed definition of the partnership territorial marketing concept anddescribed approaches ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories.
(Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ... -
Морально-етичні виміри інноваційної системи маркетингу відносин
(Прикарпатський інститут ім. М. Грушевського, ПрАТ ВНЗ «МАУП», 2020) -
Методика порівняльної оцінки привабливості регіону для різних цільових аудиторій
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, 2017)У статті проаналізовано існуючі методичні підходи до оцінки привабливості регіонів, наведена поетапна процедура проведення оцінки привабливості регіону, запропонована адаптивна методика порівняльної оцінки привабливості ... -
ASSORTMENT POLICY IN THE ENTERPRISE MARKETING SYSTEM
(Economics and Finance, 2018)Each enterprise needs an effective assortment policy, which should be the most important component of the enterprise marketing system. When forming the assortment policy, the number of commodity directions in the enterprise, ... -
Відбір найкращих зарубіжних маркетингових практик регіональної політики інвестиційної привабливості методом бенчмаркінгу
(Економічний форум, 2017)Обґрунтовано доцільність застосування бенчмаркінгових технологій для відбору найбільш продуктивних та успішних практик зарубіжного досвіду у сфері регіонального управління та місцевого самоврядування. Адаптовано загальний ... -
Harmonization of Ukrainian labor legislation accordance with acquis communautaire
(The USV Annals of Economics and Public Administration, 2017)The article proves the necessity of harmonization of the Ukrainian labour legislation in accordance with Acquis communautaire. The main legal acts in the sphere of Ukrainian labour legislation are analyzed. Special attention ... -
ОСОБЛИВОСТІ НОРМУВАННЯ ПРАЦІ В СУЧАСНИХ КРИЗОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
(Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2017)У статті розглядаються особливості нормування праці в кризових умовах діяльності господарських одиниць. Розкрито зміст процесу нормування праці на підприємстві та його елементи. Доведена необхідність постійного коригування ... -
Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики
(Регіональна економіка, 2017)Розглянуто суть регіональної політики привабливості як сукупності цілей, завдань, намірів, дій, методів, засобів, інститутів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певного регіону, розробляються та ... -
TRUST AND VALUES OF CONSUMERS IN THE INNOVATION SYSTEM OF RELATIONSHIP MARKETING
(Economics and Finance, 2018)It is emphasized that the traditional model of marketing in modern conditions on oversaturated markets has lost its relevance and was replaced by relation marketing in the 2000s, which, in order to fully meet modern ... -
Features of innovative management of reformatory changes in system of the land relations
(The USV Annals of Economics and Public Administration, 2017)In the article the authors investigated the state of land reform in Ukraine evaluated the prospects of its development following on from the experience of Bulgaria, Romania and Hungary. An innovative algorithm of change ... -
МАРКЕТИНГОВІ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ХОСТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
(Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2017)In the conditions of the Ukrainian economy integration into the world economy, the hotel business, as one of the main components of the tourism industry, should become an important determinant of the country's socio-economic ... -
Самостійність та взаємопов’язаність економічних категорій «конкурентоспроможність регіону» та «привабливість регіону»
(Економічний форум, 2017)В статті розглядаються питання визначення економічних категорій «конкурентоспроможність регіону» та «привабливість регіону», обґрунтування їх самостійності та взаємопов’язаності. Узагальнені окремі підходи до визначення ... -
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
(Чернівецький національний університет, 2016)Розглянуто суть фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та їх взаємозв'язок. Розглядаються особливості розробки фірмового стилю. Окреслено значення фірмового стилю як головного елементу маркетингових ... -
Маркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення»
(Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки», 2018)В статті розглянуто роль та напрямки застосування маркетингових інструментів в процесах формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення». Вказано, що загальною тенденцією територіального ... -
Marketing management of medical organization
(High School of Economics and Management (Bratislava, Slovakia), Higher School of Medicine (Poland, Sosnowiec), Higher State Educational Establishment of Ukraine “Bukovinian State Medical University” (Chernivtsi, Ukraine), 2018-05-18)Marketing management of a medical organization is a modern tool for improving the system of work with personnel, which coordinates the interaction of three subsystems of management: marketing, general management and quality ...