Показати скорочений опис матеріалу
Використання інтерактивних технологій у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників.
dc.contributor.author | Mudryi, Yaroslav | |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T12:08:50Z | |
dc.date.available | 2023-10-13T12:08:50Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Мудрий Я. Використання інтерактивних технологій у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників / Я. Мудрий // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. : Педагогіка і психологія. – Зб. статей – Ялта: РВВ КГУ, 2012. – Вип. 36. - Ч.2 – С.27-32. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7492 | |
dc.description.abstract | Висвітлено походження терміну інтерактивний, сутність інтерактивних технологій, які є взаємодією партнерів, у процесі спілкування яких інтерпретується ситуація і конструюються особистісні дії. З’ясовано, що для формування навичок збереження репродуктивного здоров’я старшокласників засобами інтерактивних технологій необхідне впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи спеціальних курсів з застосуванням інтерактивних технологій формування навичок збереження репродуктивного здоров’я старшокласників. Визначено мету розробленого курсу, яка полягала в: ознайомленні учнів з основами знань про здоров’я людини, негативними чинниками, що впливають на нього, факторами, що негативно позначаються на можливості народження здорової дитини; формуванні відповідальної поведінки стосовно збереження репродуктивного здоров’я; розвитку умінь збереження репродуктивного здоров’я, відповідального батьківства тощо. Виходячи з цієї мети, основними завданнями курсу були визначені: ознайомлення учнів з основними поняттями про здоров’я, його складовими, чинниками що на нього впливають; формування уявлення про значення загального та репродуктивного здоров’я для життя; оволодіння вміннями та навичками збереження репродуктивного здоров’я в повсякденному житті та майбутній сім’ї. Охарактеризовано зміст факультативного курсу, який складається з чотирьох взаємопов’язаних блоків, програму, яка містить теоретичну та практичну частини. Наведено теми теоретичної та форми проведення занять практичної частин курсу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | РВВ КГУ | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk_UA |
dc.subject | репродуктивне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних технологій у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників. | uk_UA |
dc.title.alternative | The using of the interactive technologies in the reproductive health of high school students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету