dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T14:53:33Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T14:53:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7906 | |
dc.description.abstract | Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов'язана з активним упровадженням інклюзивної освіти в ЗЗСО
України. А школа зобов’язується надати кожному здобувачу
освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед
педагогічними працівниками щоразу постають нові вимоги,
дотримання яких допомогли б організувати освітній процес
таким чином, щоб усі учні могли продовжувати набувати
відповідних компетентностей незалежно від особливих потреб,
освітніх труднощів та рівнів підтримки. Ці умови є відправною
точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових форм
спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками
освітнього процесу. | uk_UA |
dc.publisher | Гордійчук О.Є., Маркевич В. Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 147-148. | uk_UA |
dc.subject | педагогіка партнерства | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |