Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.date.accessioned2023-11-20T14:53:33Z
dc.date.available2023-11-20T14:53:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7906
dc.description.abstractАктуальність окресленої науково-практичної проблеми пов'язана з активним упровадженням інклюзивної освіти в ЗЗСО України. А школа зобов’язується надати кожному здобувачу освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед педагогічними працівниками щоразу постають нові вимоги, дотримання яких допомогли б організувати освітній процес таким чином, щоб усі учні могли продовжувати набувати відповідних компетентностей незалежно від особливих потреб, освітніх труднощів та рівнів підтримки. Ці умови є відправною точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових форм спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками освітнього процесу.uk_UA
dc.publisherГордійчук О.Є., Маркевич В. Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 147-148.uk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтириuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу