Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКрищук, Богдан
dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.contributor.authorБрижак, Надія
dc.contributor.authorПоліщук, Олександр
dc.date.accessioned2023-11-20T19:09:38Z
dc.date.available2023-11-20T19:09:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКрищук Б., Бигар Г., Брижак Н., Поліщук О. (2023). Вплив педагогічної культури викладача на формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього фахівця. Physical culture and sport: scientific perspective, (2), 180–186.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7917
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання про вплив і взаємозв'язок між педагогічною культурою викладача і формуванням здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців. Розглянуто питання про важливість цієї проблеми, яка полягає у такому: від якості підготовки фахівців залежить успішна робота підприємств, освітнього закладу, значення має також стан фізичного здоров’я фахівців. Під педагогічною культурою розуміють складову загальнолюдської культури, що поєднує історико-культурний педагогічний досвід та регулює сферу педагогічної взаємодії. Педагогічна культура є сферою практичної діяльності, яка включає накопичений досвід діяльності педагога, яка спрямована на удосконалення освітніх процесів, що також передбачають розвиток взаємин та наслідування культурних цінностей Доведено, що зв’язок між викладачем і студентом найкраще здійснюється в певному середовищі, яке створює викладач, зокрема в здоров’язбережувальному середовищі. Здоров’язбережувальне середовище визначено як складову освітнього середовища., яке набуває свого розвитку шляхом реалізації здоров’язбережувальних освітніх технологій. У такому середовищі формується здоров’язбережувальна компетентність фахівця. Під здоров’язбережувальною компетентністю розуміють інтегральну якість особистості, яка проявляється у її загальній здатності до здоров’язбережувальної діяльності і ґрунтується на інтеграції знань, умінь, навичок, ціннісних орієнтацій особистості до збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я. Визначено, що забезпечити формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців може викладач, оскільки до складу структури його педагогічної культури входять такі компоненти: педагогічні знання; педагогічні почуття та мотиви; педагогічні переконання; організаторсько-педагогічні здібності; культура спілкування; педагогічний такт; фізична культура; культура здоров’я. Процес проводиться в здоров’язбережувальному середовищі.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та метдики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherPhysical culture and sport: scientific perspectiveuk_UA
dc.subjectКлючові слова: викладач, педагогічна культура, структура педагогічної культури, студент, компетентність, здоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.titleВплив педагогічної культури викладача на формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього фахівцяuk_UA
dc.title.alternativePhysical culture and sport: scientific perspectiveuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу