Show simple item record

dc.contributor.authorKalynych, Kateryna
dc.date.accessioned2023-11-21T08:23:00Z
dc.date.available2023-11-21T08:23:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citation1. Калинич К. Система навчання як соціальна провокація: за романом Р. Мерля «За склом». Питання літературознавства: науковий збірник. 2019. Вип. 99. С. 180–193uk_UA
dc.identifier.issn2306-2908
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7941
dc.description.abstractРозглянуто причини студентських протестів1968 року. Увага акцентується на передумовах виникнення французької травневої революції. Досліджено роман Р.Мерля „За склом” (1970) у ключі вузівської системи навчання. Визначено причинно-наслідковий процес соціальних подій в аспекті архаїчної традиції викладання у системі вишівського навчання Франції ХХ ст. Простежено, що назрілість термінового оновлення навчальних програм, лекційних та семінарських занять спровокувала бунтарські настрої студентів. Зроблено висновок, що студентські заворушення 1968 р. не лише змінили соціально-економічну сферу французького суспільства, а й суттєво оновили систему вишівського викладання.uk_UA
dc.description.sponsorshipзарубіжної літератури та теорії літературиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectР.Мерльuk_UA
dc.subject„За склом”uk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectстудентські протести 1968 р.uk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleСистема навчання як соціальна провокація: за романом Р. Мерля «За склом».uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record