dc.contributor.author | Кульбабська, Олена Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T18:31:37Z | |
dc.date.available | 2023-11-21T18:31:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кульбабська О. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності магістрантів-філологів: лише засіб для вимірювання рівня успішності? Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Рівне – Чернівці, 16 березня 2023 р. 302 с.). Рівне, 2023. С. 48–52. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7997 | |
dc.description.abstract | У науковій студії актуалізовано проблему оцінювання знань, умінь, навичок, ціннісних орієнтирів студентів-філологів в умовах різноформатності освітнього процесу, зміну й динаміку якого спричинюють швидкоплинні реалії сьогодення. Узагальнено таксономію підходів до встановлення рівня загальних і професійних компетентностей здобувачів вищої освіти (традиційний, інтерактивний, студентоцентрований). Апробовано досвід оцінювання магістрантів під час складання іспиту з обов’язкової освітньої компоненти «Методика викладання української мови в ЗВО» в Чернівецькому національному
університеті імені Юрія Федьковича. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | вища освіта, контроль і оцінювання, освітні філософії, компетентністний підхід, інновації, інструмент навчання студентів, моделювання навчальних ситуацій, самооцінювання та самовдосконалення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування | uk_UA |
dc.title | Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності магістрантів-філологів: лише засіб для вимірювання рівня успішності? | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |