Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКульбабська, Олена Валентинівна
dc.date.accessioned2023-11-21T18:31:37Z
dc.date.available2023-11-21T18:31:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКульбабська О. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності магістрантів-філологів: лише засіб для вимірювання рівня успішності? Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Рівне – Чернівці, 16 березня 2023 р. 302 с.). Рівне, 2023. С. 48–52.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7997
dc.description.abstractУ науковій студії актуалізовано проблему оцінювання знань, умінь, навичок, ціннісних орієнтирів студентів-філологів в умовах різноформатності освітнього процесу, зміну й динаміку якого спричинюють швидкоплинні реалії сьогодення. Узагальнено таксономію підходів до встановлення рівня загальних і професійних компетентностей здобувачів вищої освіти (традиційний, інтерактивний, студентоцентрований). Апробовано досвід оцінювання магістрантів під час складання іспиту з обов’язкової освітньої компоненти «Методика викладання української мови в ЗВО» в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.description.sponsorshipвища освіта, контроль і оцінювання, освітні філософії, компетентністний підхід, інновації, інструмент навчання студентів, моделювання навчальних ситуацій, самооцінювання та самовдосконалення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористуванняuk_UA
dc.titleОцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності магістрантів-філологів: лише засіб для вимірювання рівня успішності?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу