Show simple item record

dc.contributor.authorГорохолінська, Ірина
dc.date.accessioned2023-12-03T09:15:44Z
dc.date.available2023-12-03T09:15:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГорохолінська І. Рефлексія війни та її передумов у театральному мистецтві (на прикладі постановки «Біла пошесть»). Молодіжна наука заради миру та розвитку : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (8-10 листопада 2023 року, м. Чернівці). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 192-194.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-811-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8450
dc.description.abstractСинтетичний характер театрального мистецтва вважають тією його естетичною перевагою, що дозволяє глядачам театру якнайповніше сугестивно вхопити ті ідеї та наративи, котрі автори: драматург, режисер, художники, музичні керівники, актори та багато інших – намагалися донести до них. Саме тому, соціальна роль театрального мистецтва є надзвичайно високою. Авторка аналізує специфіку рефлексії війни через театральну постановку Чернівецького академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Ольги Кобилянської «Біла пошесть», прем’єра якої відбулася восени 2023 року. Драматичний твір К. Чапека, втілений трупою в Чернівцях, по-новому запропонував публіці здійснити рефлексію поняття «юрби», «постправди», «тиранії», «авторитаризму», «ресинтименту» як передумов уже не просто війни як абстрактного соціального зла, а конкретних передумов війни Росії проти України. Протистояння Добра та Зла, Істини та Омани, що підсилюється страхом та розпачем – усе це знайшло своє відображення в аналізованому творі. Авторка аналізує сценографію та режисерський задум, акторську гру та невмирущу актуальність драматичного посилу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectресентиментuk_UA
dc.subjectжадання війниuk_UA
dc.subjectтеатральна постановкаuk_UA
dc.subjectмораль рабаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleРефлексія війни та її передумов у театральному мистецтві (на прикладі постановки «Біла пошесть»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record