dc.contributor.author | Токарь, Наталія | |
dc.contributor.author | Прокоп, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T12:54:15Z | |
dc.date.available | 2023-12-12T12:54:15Z | |
dc.date.issued | 2023-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8724 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему організації дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики, здійснено аналіз теоретичних засад окресленої проблеми в практиці початкової школи, розкрито сутність поняття «дослідницька діяльність», охарактеризовано потенціал сюжетних задач для реалізації дослідницької діяльності молодших школярів. | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.subject | дослідження, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сюжетна задача, класифікація задач (прості задачі, складені задачі), уміння розв’язувати задачу | uk_UA |
dc.title | Організація дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв'язування задач на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |