Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГомонюк, Олена
dc.contributor.authorПерепелюк, Інна
dc.contributor.authorГурська, Анастасія
dc.date.accessioned2024-01-11T20:50:42Z
dc.date.available2024-01-11T20:50:42Z
dc.date.issued2023-12-28
dc.identifier.issn2786-5568
dc.identifier.issn2786-5576 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8836
dc.description.abstractВ статті розкрито особливості розвитку інклюзивної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За результатами аналізу наукових джерел інклюзивну культуру майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти потрактовано як інтегративну якість особистості, що проявляється в толерантному ставленні до вихованців і передбачає визнання цінності відмінностей усіх дітей, враховуючи потреби кожного з них, та стимулює усіх учасників освітнього процесу до співпраці і взаємодопомоги. Закцентовано, що випускники закладів дошкільної освіти мають бути готовими до створення освітнього середовища, що визнає інтелектуальний досвід та психологічні особливості кожного вихованця, вимагає забезпечення фізичного доступу, можливостей для оптимального навчання та соціального досвіду, а також створення сприятливого клімату та підкреслено важливість інклюзивної освіти як шляху до скорочення соціальної ізоляції дітей з особливими потребами. Визначено компоненти інклюзивної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: мотиваційно-потребнісний, ціннісно-смисловий та поведінково-вольовий.uk_UA
dc.publisherХмельницький національний університет (Україна)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesPsychology Travelogs;№ 4
dc.subjectкультура, інклюзія, інклюзивна культура, заклад дошкільної освіти, інклюзивна культура майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу