dc.description.abstract | Конспект лекцій присвячений основним стратегіям та методам розробки
ефективних рекламних кампаній через раціональний розподіл рекламного
бюджету між різними медіа-каналами. Підкреслюється важливість
медіапланування в забезпеченні максимальної видимості бренду чи продукту,
залученні уваги цільової аудиторії та досягненні позитивних результатів у
маркетингових кампаніях. В конспекті розглядаються ключові методи аналізу
ринку, визначення цільової аудиторії, вибору оптимальних медіа-каналів та
розподілу рекламного бюджету з метою досягнення найкращих результатів для
брендів, продуктів чи послуг.
Для студентів ОПП “Технологія електронних мультимедійних видань”
спеціальності 186 Видавництво та поліграфія. | uk_UA |