Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОгірко, Михайло Олегович
dc.date.accessioned2024-01-12T09:53:09Z
dc.date.available2024-01-12T09:53:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМедіапланування: конспект лекцій / укладач: М.О. Огірко – Чернівці : ЧНУ імені Юрія Федьковича, 2024.– 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8841
dc.description.abstractКонспект лекцій присвячений основним стратегіям та методам розробки ефективних рекламних кампаній через раціональний розподіл рекламного бюджету між різними медіа-каналами. Підкреслюється важливість медіапланування в забезпеченні максимальної видимості бренду чи продукту, залученні уваги цільової аудиторії та досягненні позитивних результатів у маркетингових кампаніях. В конспекті розглядаються ключові методи аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, вибору оптимальних медіа-каналів та розподілу рекламного бюджету з метою досягнення найкращих результатів для брендів, продуктів чи послуг. Для студентів ОПП “Технологія електронних мультимедійних видань” спеціальності 186 Видавництво та поліграфія.uk_UA
dc.subjectмедіа-каналиuk_UA
dc.subjectвидимість брендуuk_UA
dc.subjectмедіапланuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.titleМедіаплануванняuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу