Особливості використання інноваційних технологій у процесі музично-інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі музично-тематичної добірки)
Короткий опис(реферат)
Діяльність сучасного вчителя музичного мистецтва в школі, пов’язана з інструментом і тому необхідно володіти цілим комплексом практичних умінь і навичок, включаючи читання з листа, акомпанування, тощо. У роботі подано теоретичні узагальнення та нові шляхи вирішення проблеми розвитку інтересу до вивчення майбутніми вчителями музичного мистецтва музично-тематичної добірки із використанням інноваційних технологій, що знайшло відображення у теоретико-методологічному обґрунтуванні і представленні конкретних особливостей визначеного явища, перевірці шляхом експерименту та складанні покрокової методики, розробленої від її загальної кількості. Визначено, що новітні інноваційні освітні процеси прогнозують зміну особи суб’єкта, що виявляється як за внутрішніми, так і за зовнішніми ознаками. Обґрунтовано сутність інноваційної діяльності фахівця, який виявляється у заздалегідь розробленому плануванні навчально-освітнього процесу, у розкритті змісту, завдань, мети і цілепокладанні, у конкретних технологіях інноваційного навчання мистецтва.