Самопрезентаційна діяльність вихователя як засіб удосконалення його професіоналізму провідні тактики та стратегії самопрезентації у вихователів
Abstract
Представляючись іншій людині в процесі знайомства із нею, кожен налаштований на те, щоб воно продовжилося тривалим спілкуванням чи навіть діловими чи міжособистісними стосунками, що неможливо, якщо не докласти певних зусиль для власної самопрезентації. Представляючи себе іншим людям, особа зазвичай орієнтується на те, щоб бути прийнятою ними, враховуючи це у своїй самопрезентації, демонструючи бажані, оптимальні для оточення риси та особливості. Проте більшість людей не акцентують на цьому увагу, користуючись несвідомою, природною презентацією. Ті ж, для кого важливе враження, яке виникне про них в інших людей, зорієнтовані на штучно створену самопрезентацію, спрямовану на позитивне їх сприйняття значимими іншими. Зокрема, самопрезентація є важливою для вчителя та вихователя дитячої дошкільної установи, оскільки вона може містити певні особливості, залежно від того, з ким саме вихователь спілкується в процесі професійної діяльності: співробітниками, керівництвом, батьками дітей чи самими дітьми. Отже, його самопрезентація має бути досить гнучкою, залежною від ситуації спілкування та об’єктом цього процесу.