Використання програмного забезпечення інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі
Abstract
У досліджені проаналізовані теоретичні аспекти використання
програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі, розкрито
специфіку використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в
початковій школі на уроках образотворчого мистецтва.
З’ясовано, що основа використання програмного забезпечення
інтерактивної дошки розкривається в комплексному підході, що фокусується
на реалізації міждисциплінарних зв’язків та діяльнісному підході, який
підкреслює цінність особистісного досвіду розвитку вмінь використання
програмного забезпечення інтерактивної дошки. Зазначено, що дані підходи
не лише вимагають комплексного застосування знань з різних дисциплін, але
спонукають до активного закріплення знань, вмінь з використання
програмного забезпечення інтерактивної дошки, посилюють навчальну
парадигму, що базується на ідеях практичного використання знань для
вирішення реальних соціальних, економічних і технологічних завдань на
уроках образотворчого мистецтва в початковій школі.
Виявлено, що використання програмного забезпечення інтерактивної
дошки націлене на розвиток навичок дослідницької діяльності, сприяння до
формування позитивного ставлення до наукової творчості, креативного
мислення та творчих здібностей, зокрема на зміцнення здатностей до творчого
вияву.
Досліджено стан використання програмного забезпечення інтерактивної
дошки на уроках образотворчого мистецтва та описано педагогічний досвід з
використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій
школі на уроках образотворчого мистецтва.
3
У роботі розкрито способи використання програмного забезпечення
інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі,
зокрема: віртуальні малюнки та малювання, віртуальні екскурсії в музеї
мистецтва, анімація та інтерактивність, створення колективних творів,
графічні органайзери та концептуальні карти.
Результати дослідження можуть слугувати важливим внеском у
розвиток методології навчання образотворчого мистецтва в початкових класах
та розширення розуміння впливу використання програмного забезпечення
інтерактивної дошки на навчання та розвиток учнів.