МАРКЕТИНГ: збірник тестових завдань для підготовки й атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»
Дата
2024-03-05Автор
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Бурдяк, Олег Мирославович
Вардеванян, Вардан Альбертович
Венгер, Євгеній Іванович
Гавриш, Ірина Іванівна
Гордіца, Тетяна Маноліївна
Зрибнєва, Ірина Павлівна
Кифяк, Олександр Васильович
Крупенна, Інга Анатолівна
Нікульча, Валентин Анатолійович
Романюк, Надія Василівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Видання містить тестові завдання з маркетингу, згруповані за профільними навчальними дисциплінами, які вивчаються в процесі підготовки бакалаврів, складені відповідно до діючої освітньої програми 075 «Маркетинг». Також наведено перелік рекомендованих літературних джерел, які можуть бути корисними при вивченні матеріалів відповідних тем.
Для викладачів і студентів щодо проведення поточного контролю рівня знань здобувачів вищої освіти, а також для підготовки до вступу в магістратуру за спеціальністю 075 – Маркетинг.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: теорія, методологія, практика
Буднікевич, Ірина Михайлівна (2012-02)У монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Невідомий автор (Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Krupenna, Inga; Budnikevich, Iryna; Bokuchava, Viktoria; Blahun, Ivan (Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ...