Show simple item record

dc.contributor.authorКройтор, О.П.
dc.contributor.authorковальчук, Інна Владиславівна
dc.date.accessioned2024-04-26T08:03:09Z
dc.date.available2024-04-26T08:03:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКовальчук І.В., Кройтор О.П. (2024) USE OF INTERACTIVE LEARNING METHODS DURING LECTURESuk_UA
dc.identifier.issn2786-6300
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9936
dc.description.abstractУ статті підкреслено, що швидкий розвиток навчальних технологій та виклики, які отримує сучасна освіта зумовлюють перегляд існуючих звичних підходів до проведення занять у вищій школі. Професійні вимоги до підготовки майбутніх фахівців вимагають від викладачів швидкої адаптації до інновацій сучасності, своєчасного оновлення навчального матеріалу, використання сучасних методів та підходів до навчання, які дозволяють не тільки забезпечити затребувані компетенції та програмовані результати навчання, а ще й зробити сам процес навчання більш цікавим та різноманітним. У цьому контексті особливої ваги набувають лекційні заняття, які залишаються основною формою навчання в українських освітніх закладах. У статті розглянуто особливості структури різних видів лекцій, особливу увагу нами звернено, що лекції з навчальних дисциплін не тільки дозволяють передати студентам інформацію, але й забезпечують її ефективне засвоєння завдяки використанню інтерактивних методів навчання, які урізноманітнюють навчальний процес, забезпечують активну взаємодію між усіма учасниками навчального процесу, стимулюють ініціативність, самостійність, креативність. Серед усього різноманіття інтерактивних методів, які можна використати під час проведення лекцій розглянуто деякі переваги таких методів як «Шість чому», «Риба-метод», «Кластер», «Оцінка іншого фахівця», «Таблиця ЗХД». У результаті опитування здобувачів вищої освіти природничих спеціальностей Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича встановлено, що більшість респондентів вважають за доцільне використовувати інтерактивні методи під час лекцій на різних етапах їхнього проведення, опитувані визначили також оптимальний час на використання інтерактивних методів під час лекції. Теоретичний аналіз проблеми, та проведене опитування здобувачів вищої освіти переконали, що лекція як форма навчання в закладах вищої освіти потребує модернізації відповідно до потреб розвитку новацій в освіті. Тому є доцільність продовжувати дослідження у цьому напрямі, обговорювати проблему на педагогічних форумах та конференціях.uk_UA
dc.description.sponsorshipПрофесійної та технологічної освіти і загальної фізики Педагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectформи та види лекційuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання під час лекційuk_UA
dc.title.alternativeUSE OF INTERACTIVE LEARNING METHODS DURING LECTURESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record