dc.description.abstract | У ході теоретичного аналізу досліджуваної теми охарактеризовано
поняття «потреби» та описано кваліфікації потреб. Описано термін «мотивація»
та два види мотивації екстринсивну (обумовлену зовнішніми умовами та
обставинами) та інтринсивну (внутрішніми, пов’язаними з особистісними
диспозиціями: мотивами, потребами, установками, інтересами, прагненнями,
бажаннями).
Описано дослідження вітчизняних і закордонних фахівців щодо
особливих якостей підприємців. На основі наведених досліджень, сформовано
перелік важливих якостей, необхідних для здійснення підприємницької
діяльності. Визначено і проаналізовано мотиви підприємницької діяльності.
Проведене емпіричне дослідження було спрямоване на виявлення
мотивів започаткування підприємницької діяльності та діагностування
мотивації до уникнення невдач та мотивації на успіх. На основі отриманих
результатів було розроблено практичні рекомендації для респондентів підприємців. | uk_UA |