Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛелюк, Оксана
dc.date.accessioned2024-06-24T10:30:23Z
dc.date.available2024-06-24T10:30:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10220
dc.description.abstractУ ході теоретичного аналізу досліджуваної теми охарактеризовано поняття «потреби» та описано кваліфікації потреб. Описано термін «мотивація» та два види мотивації екстринсивну (обумовлену зовнішніми умовами та обставинами) та інтринсивну (внутрішніми, пов’язаними з особистісними диспозиціями: мотивами, потребами, установками, інтересами, прагненнями, бажаннями). Описано дослідження вітчизняних і закордонних фахівців щодо особливих якостей підприємців. На основі наведених досліджень, сформовано перелік важливих якостей, необхідних для здійснення підприємницької діяльності. Визначено і проаналізовано мотиви підприємницької діяльності. Проведене емпіричне дослідження було спрямоване на виявлення мотивів започаткування підприємницької діяльності та діагностування мотивації до уникнення невдач та мотивації на успіх. На основі отриманих результатів було розроблено практичні рекомендації для респондентів підприємців.uk_UA
dc.titleПсихологія мотивації підприємницької діяльностіuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу