dc.contributor.author | Гавриш, Ірина Іванівна | |
dc.contributor.author | Буднікевич, Ірина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-09-06T07:52:57Z | |
dc.date.available | 2024-09-06T07:52:57Z | |
dc.date.issued | 2016-10-10 | |
dc.identifier.issn | 1562-0905 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10472 | |
dc.description.abstract | Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та
стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту,
яка формує привабливість окремо для кожної з цільових груп. Визначено роль елементів комплексу
маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні
категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова
політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових
аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за
активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено,
що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб
і очікувань цільових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області
та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб’єктивним, суперечливим, включає
результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для цільової
аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу
території, які будуть спрямовані на небажані для певної території цільові аудиторії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Регіональна економіка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 3;76-85 | |
dc.subject | Ключові слова: привабливість територій, маркетинговий підхід, маркетингова політика привабливості, концепції маркетингу територій, інструменти маркетингу територій | uk_UA |
dc.title | Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької області | uk_UA |
dc.title.alternative | Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької області | uk_UA |
dc.title.alternative | Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |