Формування англомовної граматичної компетентності учнів старших класів у ЗЗСО засобами прикладних програм
Abstract
У контексті глобалізації та цифрового розвитку виникає необхідність розглядати нові підходи до викладання, які відповідають реаліям сьогодення. Сучасна система вивчення граматичної структури англійської мови потребує суттєвої модернізації. Ця необхідність виникає у зв'язку з розширенням інноваційних технологій, які можуть стати ефективними інструментами для освоєння складного аспекту іноземної мови – її граматичної системи. Таким чином метою дослідження є вивчення процесу формування граматичної компетенції старшокласників з допомогою різноманітних прикладних програм під час уроків англійської мови. Зокрема основними завданнями роботи є визначення принципів формування граматичної компетенції в англійській мові, опис форм та критеріїв контролю та оцінювання рівня її сформованості в учнів старших класів, аналіз нових інформаційних технологій у викладанні англійської мови та практичне використання прикладних програм у процесі викладання граматики англійської мови. Дослідження складається з трьох частин. Перший розділ включає чотири підрозділи, в яких вивчається граматична компетенція як складова мовної компетенції, дидактико-методологічні принципи формування англомовної граматичної компетенції, а також критерії контролю та оцінювання рівня її сформованості. У другому розділі роботи детально описано використання інтернет-ресурсів, поняття прикладних програм та можливості їхнього застосування на заняттях з англійської мови в ЗЗСО. У третьому розділі описано пробне навчання на уроках англійської мови з використанням засобів прикладних програм та його результати. Роботу завершують загальні висновки дослідження.