Формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів середньої школи за допомогою автентичних відеоматеріалів (TED-Talks)
Abstract
У дипломній роботі досліджено особливості формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів за допомогою автентичних відео-матеріалів.
У першому розділі розглянуто поняття англомовної КА, визначено вікові та психологічні особливості її формування в учнів старших класів, а також описано автентичні матеріали як засіб формування КА.
У другому розділі визначено основні етапи формування компетентності в аудіюванні, розглянуто основні труднощі аудіювання учнів старшої школи та шляхи їх подолання. Також проаналізовано чинні освітні вимоги щодо формування англомовної компетентності в аудіюванні учнів старших класів.
Третій розділ присвячено дослідженню ефективності автентичних відео-матеріалів TED-talks в процесі формування компетентності в аудіюванні учнів старших класів.