Використання інтернет ресурсів для формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи
Короткий опис(реферат)
В сучасному освітньому контексті використання інтернет-ресурсів та навчальних ігор стає ключовим аспектом формування граматичної компетентності учнів старших класів середньої школи. Ці інноваційні підходи не лише залучають учнів до процесу навчання, але й створюють ефективні умови для засвоєння граматичних навичок, необхідних для мовного розвитку та високої комунікативної компетентності. У даній анотації досліджується важливість використання цих засобів у навчальному процесі та їх вплив на формування мовної грамотності учнів. Таким чином, метою цього дослідження є вивчення специфіки використання інтернет-ресурсів для формування граматичної компетентності учнів. Зокрема, основними завданнями роботи є характеристика особливостей використання сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов, визначення місця інтернет-ресурсів у площині інформаційних технологій та опис їх видів у вивченні англійської мови, психологічна характеристика учнів старших класів середньої школи та їх схильності до формування граматичної компетентності та проведення оцінки граматичної компетентності учнів під час використання інтернет-ресурсів при вивченні іноземних мов. Дослідження складається із трьох частин. Частина I включає два розділи, в яких представлена психологічна характеристика учнів старших класів середньої школи та їх схильності до формування граматичної компетентності та вимоги до формування граматичної компетентності в учнів. У частині II представлені особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов та місце інтернет-ресурсів у площині інформаційних технологій і їх види у навчанні англійської мови учнів старших класів середньої школи. У частині III представлена організація та проведення пробного навчання та інтерпретація результатів а також методичні рекомендації щодо розвитку граматичної компетентності в учнів. Роботу завершують загальні висновки дослідження.