Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.contributor.authorБакун, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned2024-11-04T07:07:30Z
dc.date.available2024-11-04T07:07:30Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.citationБуднікевич І., Бакун А. Особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління, матеріали ІІІ Міжнародного форуму / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк : Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. Міжнародний форум EFBM 3.0 «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. ВІД ВІДНОВЛЕННЯ ДО ЗРОСТАННЯ». С.20-22.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-520-827-4
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10739
dc.description.abstractРозглянуті особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях. Визначено, що маркетинг креативних індустрій це система маркетингових інструментів та технологій, орієнтованих на виявлення та максимальне задоволення потреб конкретних цільових аудиторій, які зацікавлені в даному креативному продукті, адаптуючи до цього продукту інші елементи комплексу маркетингу: ціну, місце, просування, процес, персоналuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкреативна індустріяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectcreative industriesuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності у креативних індустріяхuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF MARKETING ACTIVITIES IN CREATIVE INDUSTRIESuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу