Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2024-11-11T22:02:06Z
dc.date.available2024-11-11T22:02:06Z
dc.date.issued2024-05-24
dc.identifier.citationБабух І.Б. Штучний інтелект як різновид економічного ресурсу : перспективи розвитку в маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 76-78uk_UA
dc.identifier.other658.8:004.67 (043.2)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10771
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛНТУuk_UA
dc.titleШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК РІЗНОВИД ЕКОНОМІЧНОГО РЕСУРСУ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу