Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2024-12-12T15:19:05Z
dc.date.available2024-12-12T15:19:05Z
dc.date.issued2024-11-20
dc.identifier.citationБабух І. Б., Ковальов Д. Г. Мультиканальний маркетинг як засіб побудови цілісного образу бренду й інструмент формування клієнтської цінності. Світ наукових досліджень. Випуск 35: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 20-21 листопада 2024 р.) / за ред. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Тернопіль: ФО- П Шпак В.Б. 2024. С. 16-18.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6823 (print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11114
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО “Наукова спільнота”uk_UA
dc.titleМультиканальний маркетинг як засіб побудови цілісного образу бренду й інструмент формування клієнтської цінностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу