dc.contributor.author | Вербівська, Людмила Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T10:09:01Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T10:09:01Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Вербівська Л.В., Блеско Н.В. Гейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 78. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2519-2868 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11141 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сучасні аспекти використання інноваційних технологій для навчання
та розвитку працівників підприємств. Визначено поняття гейміфікації та ігрових елементів, які використовуються в бізнес-діяльності, їх вплив на трудовий персонал та споживачів, методи впровадження ігрових елементів у трудовий процес. Проаналізовано статистичні дані щодо впровадження гейміфікації в робочий процес понад 2000 світових компаній,
а саме вплив на продуктивність праці співробітників, залученість і концентрацію їхньої
роботи, мотивацію персоналу, прибутковість компаній, вартість гейміфікації на світовому ринку, тенденції розвитку, а також визначено переваги та проблеми, які пов'язані з
впровадженням підходу ігрових елементів у бізнес-процеси. Розглянуто застосування VR
та AR технологій провідними компаніями для оптимізації робочого процесу в бізнесі, визначено їхні переваги та недоліки використання. | uk_UA |
dc.publisher | Інфраструктура ринку | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 78; | |
dc.subject | гейміфікація, HR, розвиток та навчання персоналу, VR технології, AR технології | uk_UA |
dc.title | Гейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу підприємства | uk_UA |
dc.title.alternative | Вербівська Л.В., Блеско Н.В. Гейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 78 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |