Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВербівська, Людмила Василівна
dc.date.accessioned2024-12-13T10:09:01Z
dc.date.available2024-12-13T10:09:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВербівська Л.В., Блеско Н.В. Гейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 78.uk_UA
dc.identifier.issn2519-2868
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11141
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні аспекти використання інноваційних технологій для навчання та розвитку працівників підприємств. Визначено поняття гейміфікації та ігрових елементів, які використовуються в бізнес-діяльності, їх вплив на трудовий персонал та споживачів, методи впровадження ігрових елементів у трудовий процес. Проаналізовано статистичні дані щодо впровадження гейміфікації в робочий процес понад 2000 світових компаній, а саме вплив на продуктивність праці співробітників, залученість і концентрацію їхньої роботи, мотивацію персоналу, прибутковість компаній, вартість гейміфікації на світовому ринку, тенденції розвитку, а також визначено переваги та проблеми, які пов'язані з впровадженням підходу ігрових елементів у бізнес-процеси. Розглянуто застосування VR та AR технологій провідними компаніями для оптимізації робочого процесу в бізнесі, визначено їхні переваги та недоліки використання.uk_UA
dc.publisherІнфраструктура ринкуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 78;
dc.subjectгейміфікація, HR, розвиток та навчання персоналу, VR технології, AR технологіїuk_UA
dc.titleГейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeВербівська Л.В., Блеско Н.В. Гейміфікація як інноваційний підхід до навчання та розвитку персоналу. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 78uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу