Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкач, Євген
dc.date.accessioned2024-12-15T19:25:34Z
dc.date.available2024-12-15T19:25:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЄ. Ткач, Державна (економічна) політика у сфері маркетингу і брендингу: необхідність активізації. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів» (29-31травня 2024). м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 2024. с. 119-121. file:///C:/Users/admin/Downloads/Telegram%20Desktop/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%A2%D0%B5%D0%B7%20_%2020.06%20(2)_copy.pdfuk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-865-3
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11197
dc.description.abstractПрактично всі держави з розвиненою економікою приділяють дедалі більше уваги державній політиці у сфері маркетингу і брендингу як фактору конкурентної переваги. Гостро стоїть питання необхідності активізації такої політики в Україні, насамперед створення (формування) і просування бренда держави (національного бренда). Важливо усвідомлювати що маркетинг і брендинг є тими інструментами управління державної політики, які апелюють переважно до емоцій та інформаційної асиметрії (якої уникнути неможливо). Проте, необхідно розуміти, яким чином, з урахуванням відповідних обставин, потрібно сприяти формуванню позитивного мислення та позитивних очікувань громадянами держави, всіма економічними суб’єктами. Саме шляхом використання маркетингових, рекламних, брендингових та інформаційних технологій можна позитивно вплинути на емоції, мислення і морально-психологічний клімат, зміну поведінки економічних суб’єктів, а відтак на соціально-економічний розвиток.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра фінансів і кредитуuk_UA
dc.publisherМатеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів» (29-31травня 2024). м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія)uk_UA
dc.subjectдержавний маркетинг, бренд держави, поведінка економічних суб'єктівuk_UA
dc.titleДЕРЖАВНА (ЕКОНОМІЧНА) ПОЛІТИКА У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ І БРЕНДИНГУ: НЕОБХІДНІСТЬ АКТИВІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу